vineri, 19 noiembrie 2010

Lindenfeld (31.10.2010)














9 comentarii:

  1. ştiu că e un loc 'exclusivist'
    scriu acest comentariu nu pentru a vă tulbura intimitatea ci doar pentru a spune că 'fur' imagini pe care nu am să le 'folosesc'
    dacă, cumva/ cînva... am să cer, cum o fac ÎNTOTDEAUNA, acordul 'cu indicarea expresă a 'sursei' '
    mulţumesc şi iertare pentru 'intruziune'

    RăspundețiȘtergere
  2. Cella, te inseli, nu este exclusivist deloc blogul acesta si nici celalalt, motivul pentru care nu sunt comentarii decat din partea unei singure persoane este ca nimeni altcineva nu scrie comentarii. Daca vroiam un blog privat imi faceam unul parolat, cum am observat in ultimul timp ca se procedeaza.
    Ideea este de a impartasi cu toata lumea virtuala crampeie din viata mea, e ca si cum as striga: LUME, EXIST SI EU! Prin urmare, ma bucur cand cineva lasa cate un semn ca a trecut pe aici.
    Multumesc frumos pentru vizita!

    P.S. Poti sa "furi" linistita imaginile! :)

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. păi...
    atunci io 'comentez' să ştii:)
    poate că impresia mea, greşită, e şi a altora

    mie 'mi-ai tăiat avîntul' zicîndu-mi pe celălalt blog că degeaba scriu că ai hotărît să-l închizi

    mi s-a părut o 'invitaţie' la 'ia mai lasă-ne madame' aşa că ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe celalalt blog chiar am vrut sa nu mai postez, motivul fiind tocmai acesta, ca nimeni, in afara de o persoana draga si cateva exceptii rare, nu mai comenta. Cu toate astea am mai postat intre timp, insa nu stiu cat de des o voi mai face.
    Esti binevenita pe blogurile pe "mele" si poti sa "comentezi" linistita oricand si oriunde vrei!
    Imi pare rau ca am lasat o impresie gresita...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pp.ca vinovata-s eu,cu gura mea mare si acoperitoare de toate privirile....
    Cella,draga mea draga,am venit in vizita,aici,am gasit stapan cu gand bun,cu omenie si-am zis sa stau pret de-o vorba si-o fereastra spre lume...vino si tu,ti-am pastrat scaun,imaginea e larga...

    RăspundețiȘtergere
  6. Rodica, nu esti vinovata, nimeni nu e, tu nu ai gura mare, doar asa pare pt. ca nimeni nu mai vorbeste. Intr-o camera goala cine scoate si o singura vorba e cel mai mare flecar din acea camera. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Auzi?Deci mai vorbeam si singura!!Bine!Las'sa vezi cum tace Rodica! :))))))))
    Auzi la el!Flecar!

    RăspundețiȘtergere
  8. Alin...Nu conteaza cati comenteaza ci doar cati te viziteaza...oricum e superb blogul tau!

    RăspundețiȘtergere
  9. Karina,Bine ai venit!
    In cazul acesta iti multumesc in primul rand pentru vizita si mai apoi pentru comentariu!
    Ai dreptate, eu oricum nu ma simt bine cand sunt laudat...

    RăspundețiȘtergere

Parerile dumnevoastra: