joi, 18 noiembrie 2010

24.10.2010

2 comentarii:

  1. Servus Alin.
    Am vazut "crimpeie" din fotografiile tale si-mi plac.N-am pierdut nimic venind aici.
    Daca iti plac pietrele si muzica mai hai pe la mine.
    Oricum,de la Resita este aproape Otelu Rosu si acolo il gasesti pe Dl Gruescu si nemaipomenitul lui muzeu cu-in special-flori de mina.Daca n-ai fost acolo,sa mergi ca merita.
    Mult bine,
    Alexandru.
    P.S. Ai fost pe la mine si se pare ca ti-au placut pozele de familie (cu lemn silicifiat).
    fosile.wordpress

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit, Alexandru!
    Ma bucur ca ti-au placut fotografiile!
    Nu pot sa zic ca imi plac pietrele dar, pot sa zic ca am o minte deschisa si ca stau prost la capitolul pietre deci, s-ar putea sa-mi placa. :)
    Ce-i sigur e ca iti voi mai vizita blogul.
    Sanatate!

    RăspundețiȘtergere

Parerile dumnevoastra: