luni, 27 iunie 2011



8 comentarii:

  1. Bine-ai venit pe aici!
    Da, e la Văliug.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase imagini, stimate domn pentru că sunt selectate de şi filtrate prin OCHIUL ARTISTULUI înainte de a ajunge la receptorul final. În acestea, de exemplu, mă aşteptam să răsară din adâncuri gâtul lung al fratelui monstrului din Loch Ness...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ați venit, domnule!
    Mulțumesc pentru cuvintele alese!
    Mă bucur că monstrul nu a apărut, ce impresie aș fi făcut dacă la prima dv. vizită ați fi găsit un monstru marin pe blogul meu?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, îti privesc fotografiile din altă perspectivă acum. E fain să descopăr locuri pe lângă care am trecut, pe care ochiul meu le-a văzut...de care mi-e dor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Alina, dorul circulă în ambele sensuri...

    RăspundețiȘtergere

Parerile dumnevoastra: