sâmbătă, 4 iunie 2011

07,05,2011










4 comentarii:

  1. M-am tot uitat la prima foto încercând să îmi dau seama dacă petele negre sunt crăpături în pământ sau nu, până am aruncat ochii pe a doua foto şi m-am lămurit. Apetisantă a doua. Îmi plac şi portretele, îmi amintesc de bunici şi copilăria la ţară.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am observat,bunicii sunt peste tot la fel,fără dinţi,aduşi de greutăţi şi de povara zilelor,uitând tristeţile în căniţele mici cu ţuică...restul e sărbătoare,că doar nu-i în fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina, tiza mea cu un a în plus, :) merci de vizită! Te mai aştept la masă şi altă dată!

    RăspundețiȘtergere
  4. Rodica, fin observator, aşa-i, suntem nişte lacuri de acumulare... acumulăm timp.

    RăspundețiȘtergere

Parerile dumnevoastra: